onsdag 8. oktober 2014

Bursdagsbok

Fikk en lur ide da jeg skulle lage bursdagskort til min niese/gudatter :)

Har liggende en del mønsterark fra Pion, arkene i seg selv synes jeg er utrolig fine i seg selv så trenger ikke så mye pynt på dem. Så slo tanken ned "Bursdagsbok" :)  som tenkt så gjort. Her må jo mange bokstaver brukes så valgte og kjøre ut bokstavene i kartong med cuttlebuggen.

Har brukt en kalender som jeg fikk i ett kit fra 2010 som jeg aldri gjorde noe med.  Ringene var på toppen, men synes det ble finest med og flytte de til siden.

Valgte ute noen ark som jeg ville ha på bestemte måneder, skrev inn navn på samboer og datter, resten må hun fylle ut selv.


















Har brukt:

Papirdesign:  Stempel, blonder, perler/bling, blomst, chipboard stjerner, blomst, doilies

Prima:  Småfugler i tre

Pion:  Mønsterark

1 kommentar: