mandag 2. september 2013

Hyttekos hos mor og far

I sommer var jeg og min bror samtidig på hytta til mine foreldre noe ungene satte pris på. Her koser de seg med kveldsmaten.

Har brukt litt forskjellige trefigurer på denne, men synes det passet til "sommerferie" bildene.



Har brukt:

Prima : Mønsterark, lyspære og stor blomst fra Prima,
Riverbank revels:  Rosa blondeserviett
BoBunny:  Hvit blondeserviett
Studio Calisto: Trefigurer
Papirdesign: Blomst og alfabet
Sommerfuglene har jeg faktisk kjøpt på en blomsterbutikk :)



Så "måtte" jeg scrappe disse bilden 2 ganger da de skal i forskjellige albumer :)


 
Har brukt:
Prima: Blomst og perlebling
Riverbank revels: Rosa blondeserviett
American Cranfts: Thikers
Papirdesign: Mønsterark og  stickers
Donna Salazar: Stempel
Samme sommerfuglene som på LO'en over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar